Garantiforespørsler
Garantipolicy
FXR er et premium klesselskap og har garanti på alle FXR-produkter. Tilfredshet for hver kunde er det primære målet med hvert FXR Racing-produkt.
Innsending av garantikrav
FXR garanterer at produktene våre er fri for defekter i materialer, innhold og utførelse. Våre produkter faller i to forskjellige garanti kategorier:
- Snø yttertøy, hjelmer, hansker, støvler og briller dekkes av en 3-års progressiv garanti.
- Race Division og Lifestyle-kolleksjoner, sammen med alle andre produkter som ikke er oppført ovenfor, er dekket Av 1-års garanti.
***Garantien er kun gyldig med en kopi av den originale kvitteringen***
FXRs garanti gjelder ikke hvis:
- Skaden var et resultat av en ulykke.
- Skade på grunn av feil vedlikehold eller stell.
- Skader på grunn av neglisjering, eller normal slitasje.
Noen eksempler på skader som ikke dekkes av garantien er:
- Materiale som har blitt hakket, revet, punktert, slitt eller brent.
- Bleking fra soleksponering, flekker, feil vaskepleie eller manglende overholdelse av FXRs pleieinstruksjoner.
hvert produkt er utsatt for normal slitasje gjennom produktets levetid. Begrepet Livstid/Lifespan betyr ikke eieren livstid. Våre produkter er ikke ment å vare hele levetiden til eieren, men produktets levetid. Produktets levetid kan akselereres gjennom høyfrekvent og/eller aggressiv bruk, eller gjennom selve alderen, og kan bidra Til å øke hastigheten for naturlig nedbrytning av produktet.
For alle kjøp av FXR-produkt gjennom en forhandler/butikk, vennligst returner til forhandleren med det originale kjøps beviset. Hvis forhandleren og FXRs garanti avdeling etter inspeksjon anser garanti kravet som gyldig, så vil FXR reparere, eller erstatte produktet.
For alle kjøp av FXR-produkt gjennom www.fxrracing.no, vennligst Gjennomfør søknad for garantikrav På denne siden for å starte din garanti sak.
Alle varer som sendes til reparasjon, må være rene før videresending for garantiservice. Hvis plagget mottatt av vår garanti avdeling ikke anses som rent, vil et rengjørings gebyr bli utstedt og det må betales før retur av plagget. Eventuelle gebyrer som påløper og ikke er betalt innen 30 dager etter fakturering vil miste all garanti service.
Et FXR-returautorisasjonsnummer kreves for alle FXR, inkludert garanti og vil bli sendt til deg med én gang Kravet ditt er godkjent. Varer uten returautorisasjonsnummer vil ikke bli behandlet og vil ikke bli returnert. For garanti service, hvis en eksakt erstatning ikke er tilgjengelig, vil en av samme verdi i samme størrelse og farge vil bli utstedt. Alle reparerte garanti produkter vil dekkes for resten av garantiperiode fra den opprinnelige kjøpsdatoen. Returautorisasjonen vil angi returadressen. Returadressen vil avhenge av landet produktet returneres fra. Fraktkostnader er på kundens regning.